четвртак, 14. новембар 2013.

Sagrario's room escape - više od igre!

Ovo nije igra, ovo je remek delo! Ako ste se pitali koliko ste pametni/inteligentni ovde možete naći odgovor! Zaboravite na testove inteligencije, igrajte se i “podmažite” moždane vijuge. :) 

 
Sagrario's room escape je mala i naizgled jednostavna igra. Nalazite se u zaključanoj sobi tj. pred vratima za izlaz nalazi se zašravljena stolica, koju morate da pomerite da biste mogli da prođete kroz vrata. Ali nemate ključ, na prvi pogled NEMATE NIŠTA. Ipak, nije baš tako – soba je PREpuna skrivenih predmeta. 
 

NAPOMENA!


Teško ćete preći igru i izaći iz sobe bez pomoći Interneta. Ali učinite sebi uslugu i to uradite samo ako baš morate, u protivnom Igra će izgubiti draž. Od znanja Vam treba SVAŠTA NEŠTO, malo matematike, malo logike, malo mehanike, ali i malo sluha! Ali ne brinite, ako sam mogao ja, možete i Vi. :) Da se ne lažemo, i ja sam koristio pomoć Interneta ali samo za jednu stvar - “raspored dirki na klaviru”. Ja sam to definisao tako i Google mi je dao odgovor. Zažto mi je to trebalo videćete već. 

Ako nemate šta da radite danas, sutra... kiša je, kiše će, jesen je, zima će. Ako već ne možete da šetate i uživate napolju, onda se bar lepo zabavite. A zabava je GARANTOVANA. Još jedna dobra stvar je što igru možete nastavljati. Tako da igrate određen broj minuta, odete da ručate, skuvate kafu i opet se vratite, ne morate SVE iz početka... Ako Vam zatreba neka pomoć, pitajte. Let's play, bre! 


5 коментара: