недеља, 3. новембар 2013.

Post br. 1


















Iskreno ja sam oduvek želeo da pišem, a možda čak i da budem pisac. Više se i ne sećam da li samo da pišem ili da pišem i da budem pisac. Davno je to bilo, bre! Još u osnovnoj školi pod uticajem Mark(a) Tvena. Probao sam ja tad nešto na tu temu čini mi se, ali nisam imao vremena ili je bilo nešto drugo u pitanju. Sad to i nije toliko bitno. Važno je samo da sad pišem i da treba da napišem nekoliko KVALITETNIH tekstova, koje ćeTe Vi dragi čitaoci da komentarišete da bih dobio Google AdSense…

E, baš mi treba Google AdSense, ‘oću da ga uramim na zid. Ne, ozbiljno treba mi. Da mi ne treba ne bih ni pisao ovu novelu/anegdotu ili kako se već zove. Ovi što znaju srpski jezik i književnos’, nek mi ne zamere na gramatičkim i ostalim greškama… A još bolje bi bilo kad mi rekli/napisali gde su mi te greške u komentarima i onda bih imao KOMENTARE! A kad imam komentare i posetu onda imam i veće šanse da dobijem Google AdSense.

Ako nekoga mrzi dalje da čita – ako je i stigao do ovog dela, ne mora dalje, a može i dalje, a ne mora ili DALJE, DALJE što bi rekao Slavoljub Ćivot Djordjević. Ja moram još maaaaalo da pišem jer mi treba maaaaalo duži tekst da bi kad ovi iz SAD-a budu većali da li da mi daju AdSense imao veće šanse za dobitak istog. 

Slika DOLE prikazuje formulu. Čisto da ubacim neku sliku da ima, dodaću i video neki nešto popularno što bi se reklo u trendu – neku svadju sa farme ili tako nešto… Zašto da živite svoje živote, kad možete da gledate tuđe?!



Nego da objasnim ako nekog zanima za šta mi sve ovo treba… da bih dobio neki novac od nekih reklama koje će se pojavljivati na nekim mojim sajtovima moram da imam taj AdSense, a na Internetu piše, CITIRAM – “E sad, da bi izbjegli čekanje na odobrenje računa jedan od načina je da otvorite blog na blogger.com. Blogger je najpoznatiji besplatan blog servis na netu, a ujedno je i u vlasništvu Google-a. Blogger omogućava svim svojim korisnicima da se putem njegovog kontrol panela prijave za AdSense program. Prije prijavljivanja u AdSense  napišite nekih 5-6 dobrih, kvalitetnih postova. Budući da je Blogger u vlasništvu Googlea, odobrenje u AdSense program vrši se automatski za maksimalno 48 sati od prijave. Kada vam se odobri korištenje AdSense-a prema Google-ovim uvjetima korištenja oglase možete koristiti i na drugim  web stranicama.” 
Ceo tekst možete pročitati ovde .

Kao što vidite treba mi samo još 5 dobrih postova, ovaj je za*ebalo vek (Selo gori a baba se češlja). Pa ne ozbiljno, priznajte da je tekst tj. post dobar! Imam dosta slova, rečenica, zareza, taČki, sliku! Dakle imam sve što treba da ima jedan dobar i kvalitetan post. Možda mi sad ovo dobar i kvalitetan nije bilo potrebno tj. možda je jedno bilo višak da ne bi bio PLEONAZAM, a možda i nije. Nije ni bitno. Šalim se bitno je! Možda baš pleonazam i nije toliko bitan ali – NEZNAM, NEMOGU, NEVOLIM je bitno. Dakle, piše se NE ZNAM, NE MOGU, NE VOLIM!  ((Posle nek’ kažu da na ovoj stranici nisu ništa naučili, ha! ;) ))

NAPOMENA!! Tekst u DUPLIM zagradama Vi ne vidite – to je moj monolog! ((Nisam lud J )) . Ovi što me bolje poznaju znaju da ja pišem u tim zagradama često, a mogu i da potvrde da NISAM lud! Dakle, molim da se u KOMENTARIMA potvrdi da nisam lud! J
Sad ne znam da li još nešto da pišem ili je ovo dovoljno? ((Napiši, bolje da napišeš još nešto…)) Mislim da ću da napišem još nešto za svaki slučaj, takođe mislim da ću ako nastavim sa ovim zagradama izgubiti i komentare i posetu i AdSense i prijatelje sa FB (one koji me ne poznaju baš najbolje). Ali ako dobijem ovaj AS (da ne pišem više AdSense), onda mi prijatelji i neće trebati, ha?! Dobijaću novac od reklama i baš me briga za prijatelje. Kupiću prijatelje!
ŠALIM SE BRE! Ako komentari na ovaj tekst budu negativni ili AKO NE BUDE KOMENTARA (Al’ dobro čitam što mi niste pisali…) i ako broj mojih prijatelja počne rapidno da opada, ili me budu popreko gledali, izbegavali sve će mi biti jasno.

I Sergej Ćetković dobro čita što mu nije pisala… :) Najzad nešto pametno na ovom blogu, pojačajte zvučnike i uživajte!




Još pitaju za tebe kao da si tu
kako je u gradu, ko da ne znaju
kažem gužva, mnogo ljudi
mnogo uči, rano se budi
ko da znam, al' sve izmišljam

Još pitaju za tebe, redovno da l' pišeš
ispite još dajes, jedva od njih dišeš
nemaš puno vremena, težak teret na ramenima
ko da znam, al' sve izmišljam

Ref.
Nisi mi rekle sve, al' dobro
lažem ove ljude pa ću i sebe
kako je dobro i da bolje ne može
nisi mi rekla sve, al' dobro
čitam što mi nisi pisala
i slutim da je neko drugi
kao ja pored tebe samo kad ti zatreba

Mislim da je pravo vreme da prekinem sa pisanjem. Da ne kvarim, Sergej je SVE LEPO OBJASNIO. Bila bi prava šteta pokvariti ovakav kraj. :)

Zima je u sobi, boli me palac. Ostavljam ovo što napisah, ne znam za koga, ne znam o čemu: stat rosa pristina nomine, nomina nuda tenemus. 


P.S. Ne zaboravite da komentarišete, da pozovete svoje prijatelje da ovo čitaju, da, da dođete opet, ako Vam je bilo lepo i ako Vam nije bilo lepo. Svaki Vaš komentar je dobroDošao, kao i predlog/sugestija... 

 --<--<--@





12 коментара:

  1. Mi treba da potvrdimo da Pisac Nije lud? :) Uf! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Bolji članak nisam odavno pročitao, a posebnu čar je dalo pominjanje imena velikog Slavoljuba. Dalje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!

      Da Slavoljub je zaista LEGENDA! Pola čovek, pola dalje! :)

      Избриши
    2. Setih se tebe :) http://x.vukajlija.com/var/products/posters/201311/649653/eh-sta-ti-je.jpg

      Избриши
    3. Hahaha, dobra! :)

      Vidi sto Civot ima sajt! ---> http://www.slavoljubpetrovic.rs/index.html

      Избриши
  3. Одавно нисам прочитала овако добар и садржајан текст. :) Нарочиту чар свему даје Сергеј Ћетковић (не би ваљало да је аутор успео да прикрије своју опседнутост овим певачем;)).
    Дајте овом човеку то што тражи (не вреди ми ни нацртати:)), не спутавајте га на путу славе и не кочите прилив новчића у његову ризницу! ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na pohvalama i lepim rečima, kao i na apelu da dobijem to što tražim :)

      Što se tiče Sergeja Ćetkovića on se tu našao slučajno/spontano. I ne samo on, nego i naslov bloga, slika s početka bloga i zaključak. Da nije bio Sergej (na stranu što volim njegove pesme) bio bi neko drugi - pri tom ne mora da bude pevač... :)

      Ne znam kako je kod Vas pisaca, ali ja kada sam počeo da pišem nisam imao pojma o čemu ću pisati, bile su mi potrebne rečenice. Tek kad je trebalo da napišem završnu reč, setio sam se završetka iz "Ime ruže", a onda sam dobio ideju i za naslov... :)

      Избриши