понедељак, 18. новембар 2013.

Не дирај лава док свршава(ш)

У данашњем Куриру прочитала сам текст који ме, упркос трагичним елементима, добро забавио (скоро се нисам тако од срца насмејала... туђој несрећи, боже ми опрости). И одмах сам помислила: ето ми занимљиве теме! Но, сестра је тај свој примерак однела, а мени дуго да чекам док тата стигне с посла (сврбе ме прсти, смејуље се усне, седим ко на иглама). Реших да потражим на интернету. И гледам, не знам у коју би се рубрику то могло сместити: може да буде Црна хроника (смрти је тамо место), али може и Забава (мени је баш било забавно... и протагонистима, верујем, бар неко време... антагонисту - да не причам), а може и Секс (свеједно је ли дошло до коитуса или се, непланирано и присилно, завршило предигром). Коначно некако спазих, и то баш у последњој рубрици (оно јесте, и кад умреш - баш је јебено): секс све друго гура у запећак. Мало ме нервира што у електронском и штампаном издању не пише исто, али овде је било неких нових, занимљивих и инспиративних података.
Елем, негде у Зимбабвеу један пар, рибар и продавачица (по једној верзији вереници, што и није од нарочитог значаја за поенту), водили су 
љубав, по обичају  у жбуњу (накрај села и надомак шуме).  Ако код куће не имадоше кеве, којима су вазда начуљене уши, ваљда су желели да освеже своју везу: једном и сто и веш-машина постану сувише конвенционални (али егзибиционизам може скупо да кошта). /Претпостављам да жбуње није било трновито, али је мушкарац прошао као бос по трњу - имао је среће (жена је, добрим делом, прошла кроз један систем за варење)./ Док бејаху у тренутку заноса, пришуњао им се лав и зарежао по једној верзији, а заурлао по другој, мени вероватнијој, те наскочио на истурена леђа, што се пару, нарочито момку, изгледа, није допало (можда га узбуђује секс на јавном месту, али тројка му очито није по вољи). "Младић, који није идентификован, успео је го да побегне када их је лав заскочио." (Да сам ја девојчин отац или брат, прво бих га идентификовала, па му променила лични опис, да ни рођена мајка не може више да га идентификује!/ Јуначки се понео, а и ноге су га послужиле! /Па после ви, жене, практикујте мисионарску позу! Памет у главу: може, може, али ВИ горе, или нека секс окачи мачку (или лаву, ако сме) о реп (да не стављате ви главу у торбу)!/ "Са удаљености је (јуначки) гледао како лав напада његову девојку." Јасно ми је да није могао обуздати заштитнички нагон. /Нису луде богомољке!/ Девојку је лав, разуме се, растргао (шта би друго, није перверзњак да га занима секс с људима). Па добро, кад већ једном мора да се умре, нека буде слатко (али лав је испао прави гад: бар да је сачекао оргазам, него зарежао пре времена)! У једној од верзија каже се да је "звер напала девојку док је уживала " (девојка? звер? свак је уживао на свој начин, а лав се и облизивао) "у романтичном тренутку са својим партнером у ЖБУЊУ" (и с ногама увис - ах, каквa романтика)! Чекај, није ми баш најјасније: звер ју је напала или је побегла (да сачува своје дупе, и све ресто)?! И изем ти романтику (кад си на леђима, а наиђе лав)! 
Читајући данас, најпре сам се насмејала на почетку, не сећам се због чега. Ваљда ми је слика два голаћа усред "акције" и усред жбуња, док им се лав прикрада и "трља шапе", била, упркос свему, врло комична. Потом се поново зацереках, па и наставак прочитах сестри (која у том тренутку бејаше заокупљена Машом и отуда раштрканих мисли): "Преплашени љубавник успео је да се домогне оближњег пута, где су га најпре возачи игнорисали" (какве млакоње; да беше у Србији, исти би зинули у њега, трубили, цркавали од смеха и обавезно све забележили фотоапаратом, па брже-боље окачили на Јутјуб) "јер је на себи имао само кондом" (а не знам и ко би нормалан у ауто пустио непознатог човека са "запетом пушком"). /Страх је, срећом, моћан афродизијак: да је узбуђење спласнуло, остао би го голцат (и то мало би му спало). Тај што му је напокон стао мора да је био из Јазaса!/  Ко, ЛАВ, упита она (у неверици). Побогу, жено, засмејах се још више ја, лав је дошао да их једе, а не да их...
"Становници сада живе у страху од лава, који још увек шета слободно и вреба нову жртву." /А потенцијалне жртве знају за јадац - све апстинирају или се држе старог доброг шкрипавог кревета. Е лаве, што си јео - јео си; сад имаш да спаднеш с ногу ил' ћеш да промениш јеловник и деГустираш људско месо с мањком окситоцина./
Мени је логичније да жене живе у страху од мушкараца. Нарочито пошто сам прочитала и да се у Танзанији 2002. године догодио идентичан случај: лав је напао пар док су упражњавали секс (ти лавови су припадници неке секте гарант - не дају да се људи паре); девојку је појео (наравно, кад су се над њом измакла леђа каваљера), а шта је било с мушкарчином - погађате!  Жене, срећан вам Осми март (ако га славите у жбуну, пазите: никако на леђима)!

Нема коментара:

Постави коментар